OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Výzkumná sonda do oblasti matematicko-logické inteligence žáků 1. stupně základní školy (s využitím Eye Trackingu)
Citace
Škrabánková, J. a Moravec, T. Výzkumná sonda do oblasti matematicko-logické inteligence žáků 1. stupně základní školy (s využitím Eye Trackingu).
In:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2015. 5. vydání..
Hradec Králové: Magnanimitas, 2015. Magnanimitas, 2015. s. 117-129. ISBN 978-80-87952-09-2.
Podnázev
Rok vydání:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
428
Strana od:
117
Strana do:
129
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-87952-09-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2015. 5. vydání.
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Vědecká konference s mezinárodní účastí - Sapere Aude 2015.
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Diagnostics, Eye Tracking, eye movements, mathematical and logical intelligence, gifted students. .
Popis v původním jazyce:
Cílem naší studie, která se zabývá výzkumem nadaných žáků s využitím metody Eye Trackingu, je odpovědět na otázku, zda je možné analyzovat jejich matematicko-logickou inteligenci již na 1. stupni základní školy. V naší studii se opíráme o fakt, že podobné výzkumy nadaných žáků v rámci jejich matematicko-logické inteligence jako důležité součásti přírodovědného a matematického nadání dosud nebyly provedeny.
Popis v anglickém jazyce:
Our study of gifted students using the Eye Tracking method aimed to answer the question regarding whether it was possible to analyse mathematical and logical intelligence of primary school students. Our study mentioned implies that no research has so far been done on gifted students in the context of their mathematical and logical intelligence as the important part of science and mathematics giftedness.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/15:A1601E4R
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules