OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Přírodovědecká fakulta (31000)
Název:
Multikomponentní úlohy v praxi
Citace
Trčková, K. Multikomponentní úlohy v praxi.
In:
Aktuálne problémy dizertačných prác v teórii prírodovedného vzdelávania: časopis Bech 2014-11-20 Trnava.
Trnava: Trnavská univerzita v Trnavě, 2014. s. 62-66. ISSN 1338-1024.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
62
Strana do:
66
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
Kód ISSN:
1338-1024
Název sborníku:
časopis Bech
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Trnavská univerzita v Trnavě
Místo vydání:
Trnava
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Aktuálne problémy dizertačných prác v teórii prírodovedného vzdelávania
Místo konání konference:
Trnava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
pilot study; reading with understanding; quiz question; diagnostic analysis; multicomponent examples of chemistry;
Popis v původním jazyce:
V příspěvku jsou prezentovány výsledky pilotní studie žáků na Gymnáziu Josefa Kainara v Hlučíně. Pilotní studie se zúčastnilo celkem 80 respondentů, z toho 39 chlapců a 41 dívek. Do pilotáže byly zapojeny 3 rozdílné třídy (věkem, složením a přístupem k výuce). Testové položky navazovaly na krátký text. Bylo využíváno úloh doplňovacích se stručnou odpovědí, dichotomických a aplikačních. Po testu následoval diagnostický rozbor výsledku žáků a hledání pravděpodobných příčin. Byla srovnána celková úspěšnost všech testovaných chlapců a dívek. Během pilotní studie byly ověřeny podmínky hlavního výzkumu.
Popis v anglickém jazyce:
The paper presents results of pilot study of pupils at grammar school J. Kainara in Hlučín. 80 respondens (39 Boys and 41 girls) participated in pilot study. 3 different classes (age, composition and attitude to teaching) were involved. Quiz questions were focused to reading with short answer, true/false and application tasks were used. Diagnostic analysis followed after test. Success of boys and girls were compared in single types of questions. Conditions of main research were determined during pilot study.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules