OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Monitoring of partial abilities of communicative competence of Pupils with special educational needs
Citace
Zezulková, E. Monitoring of partial abilities of communicative competence of Pupils with special educational needs.
In:
Linguistic, Cultural and Educational Issues of Roma.
1. vyd. Muenchen, Germany: LINCOM GmbH, 2014. s. 141-152. Roma 01. ISBN 978-38-6288-582-4.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-38-6288-582-4
Název knihy v originálním jazyce:
Linguistic, Cultural and Educational Issues of Roma
Název edice a číslo svazku:
Roma 01
Místo vydání:
Muenchen, Germany
Název nakladatele:
LINCOM GmbH
Označení vydání
(číslo vydání):
1.:
Vydáno:
v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
12
Počet stran knihy:
321
Strana od:
141
Strana do:
152
Počet výtisků knihy:
500
EID:
Klíčová slova anglicky:
pupil with mild mental disability, key competences, communicative competence, partial abilities, special-pedagogical support, supportive measures, curriculum documents for primary education.
Popis v původním jazyce:
Předložený text je orientován na komunikační kompetenci jako podstatný faktor ovlivňující školní úspěšnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Analýzou vybraných oblastí jazykových a komunikačních dovedností žáků s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání chceme poukázat na možná rizika ve vztahu k plnění vzdělávacích cílů v primárním vzdělávání. Obsahem příspěvku jsou návrhy pro aktualizaci platných kurikulárních dokumentů s důrazem na pragmatický cíl výuky ke komunikaci a praktickou přípravu žáků na každodenní dorozumívání se s lidmi v různých komunikačních situacích prostřednictvím jazykových i mimojazykových prostředků.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501E06
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules