OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Mathematics and eLearning or how to work with students before exam
Citace
Heba, A., Kapounová, J. a Smyrnova-Trybulska, E. Mathematics and eLearning or how to work with students before exam.
In:
Information and Communication Technologies in Education Overview in Visegrad countries.
1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 2014. s. 93-103. ISBN 978-80-7464-701-7.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7464-701-7
Název knihy v originálním jazyce:
Information and Communication Technologies in Education Overview in Visegrad countries
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Ostrava
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
11
Počet stran knihy:
132
Strana od:
93
Strana do:
103
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
information and communication technology (ICT), key competences, mathematical competence, eLearning, Niemierko?s taxonomy, programmed learning, MatLearn module, Mathematics with Moodle
Popis v původním jazyce:
As we analyse the results of the school leaving exam and competence tests in mathematics, we can say that students have insufficient level of certain mathematical competencies A didactic tool was proposed - an eLearning course ?Matematyka z Moodle? preparing students for the school leaving exam in mathematics. In order to construct study activities in the course, the programmed learning principles and Niemierko?s taxonomy were used. Pedagogical experiment compares the effects of conventional and individualized teaching according to the methodology proposed by the author.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501DYH
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules