OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Poradenský proces jako mechanizmus k vytváření sociální rovnosti v terciárním vzdělávání - kvalitativní sonda zaměřená na speciální vzdělávací potřeby
Citace
Zezulková, E. a Kaleja, M. Poradenský proces jako mechanizmus k vytváření sociální rovnosti v terciárním vzdělávání - kvalitativní sonda zaměřená na speciální vzdělávací potřeby: In.
In:
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. Evropské pedagogické fórum 2014.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2014. Magnanimitas, 2014. s. 229-238. ISBN 978-80-87952-05-4.
Podnázev
In
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
229
Strana do:
238
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-87952-05-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. Evropské pedagogické fórum 2014
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Evropské pedagogické fórum 2014: Proměny pedagogiky a psychologie
Místo konání konference:
Hradec Králové: elektronická konference
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
social equality, terciary education, student with special (educational) need, conditions of study, modification, inclusion
Popis v původním jazyce:
Příspěvek propojuje filozoficko-pedagogické otázky sociální rovnosti a sociální spravedlnosti, řeší etické zásady vytváření rovných příležitostí studentů se specifickými (vzdělávacími) potřebami na terciárním stupni vzdělávání. Autoři nabízejí dvě kazuistické studie, orientované se zřetelným důrazem na humanisticky laděný poradenský proces, jehož cílem bylo identifikovat speciální (vzdělávací) potřeby s ohledem na klienta, jeho zdravotní postižení (znevýhodnění) a možnosti studia daného oboru.
Popis v anglickém jazyce:
The text integrates some key philosophical and pedagogical issues of social equality and social justice. It discusses some ethical principles to create equal opportunities for students with special (educational) needs at the tertiary level of education. The authors offer two case studies, oriented with a high emphasis on humanist-tuned counseling. Its aim was to identify special (educational) needs with regard to the client's disability (handicap) and study opportunities in the field.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501CQL
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules