OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Inkluzivní myšlení v kontextu intermediálního vzdělávání literaturou
Citace
Novák, R. Inkluzivní myšlení v kontextu intermediálního vzdělávání literaturou.
In:
Evropské pedagogické fórum 2014: Evropské pedagogické fórum 2014-11-24 Hradec Králové.
Hradec Králové: Magnanimitas HradecKrálové, 2014. s. 20-28. ISBN 978-80-87952-05-4.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
500
Strana od:
20
Strana do:
28
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-87952-05-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Evropské pedagogické fórum
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas HradecKrálové
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Evropské pedagogické fórum 2014
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
inclusion, intermediality, education, literature, way of thinking, integration, methodology
Popis v původním jazyce:
Příspěvek propojuje myšlenku inkluze se vzděláváním literaturou. Využitím koncepce intermediality je interpretována jedna ze Škvoreckého povídek Bassaxofon. Metoda intermediálního propojování literatury a hudby je vnímána jako paralela inkluzivního principu začleňování a integrace. Tyto principy jsou nezbytné nejen při začleňování postižených lidí do společnosti, při začleňování jiných druhů umění do literatury, ale jako obecný princip přemýšlení o odlišnostech ve společnosti.
Popis v anglickém jazyce:
The essay connects the idea of inclusion with education by literature. The story Bassaxofon by J. Škvorecký is interpreted using concept of intermediality. The method of intermediality connecting literature and music is perceived as parallel of inclusive principle of integration. This principle is necessary during integration handicapped person to society, during integration the other arts to literature, but particularly as common principle thinking about dissimilarity in society.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules