OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Ústav laboratorní medicíny (11430)
Název:
Specifické vzdělávací potřeby a realita studia v medicínských a zdravotnických oborech
Citace
Sochorová, H. a Závacká, I. Specifické vzdělávací potřeby a realita studia v medicínských a zdravotnických oborech.
In:
Inkluzivní vzdělávání v globálních a užších kotextech: Terciární vzdělávání - otázky k inkluzi 2014-12-04 Ostrava.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. s. 33-42. ISBN 978-80-7464-660-7.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
199
Strana od:
33
Strana do:
42
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7464-660-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Terciární vzdělávání - otázky k inkluzi
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Inkluzivní vzdělávání v globálních a užších kotextech
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
special educational needs, general medicine, paramedical professions, questionnaire survey
Popis v původním jazyce:
Příspěvek prezentuje výstupy anketního šetření, které mapovalo názory studentů oborů všeobecného lékařství a nelékařských zdravotnických profesí na realitu průběhu studia pro studenty se specifickými vzdělávacími potřebami. Je prezentován pohled studentů na základě jejich zkušeností z dosavadního studia a odborné praxe. Následně jsou tyto studentské pohledy porovnány mezi studium nelékařských zdravotnických oborů a všeobecného lékařství a jsou uvedena možná doporučení, která mohou být vodítkem pro uchazeče se specifickými vzdělávacími potřebami v otázce volby budoucí profese.
Popis v anglickém jazyce:
The paper presents the outcomes of questionnaire survey investigating opinions of general medicine and paramedical students regarding the accessibility of the study for students with special educational needs. Student?s views based on their experience from the study and professional practice are presented. Finally, these student?s views are compared between the individual fields of study (paramedical professionals vs. general medicine), and possible recommendations that can server as an example for candidates with special educational needs regarding their selection of their future profession.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules