OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Title:
Využití tabletů ve vzdělávání osob se specifickými potřebami
Citace
Sehnalová, V. a ŠKUTA, P. Využití tabletů ve vzdělávání osob se specifickými potřebami.
In:
Inkluzivní vzdělávání v globálních a užších kontextech: Terciální vzdělávání - otázky k inkluzi: Inkuzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech 2014-12-04 Ostrava.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014. Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014. s. 67-74. ISBN 978-80-7464-660-7.
Subtitle
Publication year:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
200
Page from:
67
Page to:
74
Form of publication:
Tištená verze
ISBN code:
978-80-7464-660-7
ISSN code:
Proceedings title:
Inkuzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Inkluzivní vzdělávání v globálních a užších kontextech: Terciální vzdělávání - otázky k inkluzi
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Digital technologies, tablet, iPad, special education, assisted access, VoiceOver
Annotation in original language:
Tablet iPad je výkonný učební nástroj také pro studenty se speciálními potřebami. Nástroje, funkce a aplikace tabletu mohou podpořit rozvoj komunikačních schopností, dotykové monitory ovládají i hendikepovaní žáci, kteří nezvládnou práci s běžným počítačem. Studenti se specifickými vzdělávacími potřebami mohou při práci s tablety využívat funkce: Asistovaný přístup, Předčítač, Čtečka, Předvídání slov, VoiceOver, Zvětšení, Titulky, AssistiveTouch a další.
Annotation in english language:
The iPad tablet is a powerful educational tool for students with special needs. Tools, functions, and applications in the tablet can support development of communicative skills, touch displays are suitable even for disabled students who cannot handle work with regular computer. Using a tablet, students with special educational needs can use the following functions: Assisted access, Voice Reader, Reader, Word autocomplete, VoiceOver, Magnification, Subtitles, AssistiveTouch, etc.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17310/14:A1601C9R
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules