OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra matematiky s didaktikou (45110)
Název:
The Development of Combinatorial Skills of the Lower Primary School Pupils through Organizing the Sets of Elements
Citace
Krpec, R. The Development of Combinatorial Skills of the Lower Primary School Pupils through Organizing the Sets of Elements.
In:
Acta Mathematica 17.
Nitra: Constantine the Philosopher University in Nitra, 2014. Constantine the Philosopher University in Nitra, 2014. s. 103-108. ISBN 978-80-558-0613-6.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
103
Strana do:
108
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-558-0613-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Acta Mathematica 17
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Constantine the Philosopher University in Nitra
Místo vydání:
Nitra
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
12th Mathematical Conference in Nitra
Místo konání konference:
Nitra
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
organizational principles, combinatorics, organization of elements
Popis v původním jazyce:
The article is aimed at studying the organizational principles through the use of the preschool pupil and the lower primary school pupils within the scope of one experiment, and also at the forthcoming experiment with the upper primary school pupils. The experiment with the lower primary school pupils deals with their ability to spread a set of cards in such a way that they are able to memorize the layout. Within the scope of the experiment we observed not only the effectiveness and principles of the organization of cards, but also the originality of the layout. The other part of the article deals with the forthcoming experiment with the upper primary school pupils regarding combinatorial tasks solving.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501C0Y
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules