OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Interakční styl učitelů v závislosti na genderu
Citace
Sklenářová, N. Interakční styl učitelů v závislosti na genderu.
In:
Pedagogická diagnostika a profese učitele.
1. vyd. Ostrava: OU v Ostravě, 2014. s. 69-86. ISBN 978-80-7464-653-9.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7464-653-9
Název knihy v originálním jazyce:
Pedagogická diagnostika a profese učitele
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Ostrava
Název nakladatele:
OU v Ostravě
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
18
Počet stran knihy:
108
Strana od:
69
Strana do:
86
Počet výtisků knihy:
100
EID:
Klíčová slova anglicky:
pedagogical interaction and communication of a teacher, educationa process, classwork, interactive style of a teacher, evaluation of a teacher, gender of teachers, gender of students
Popis v původním jazyce:
Článek svým zaměřením sahá do oblasti pedagogické komunikace a interakce, specificky se zaměřuje na projevy interakčního stylu učitelů ve výuce v závislosti na jejich genderových rozdílech. Informuje a srovnává výsledky šetření z roku 2008 a 2013, jejichž cílem bylo zjistit, jak genderové rozdíly ovlivňují projevy učitelů v rámci interakčního stylu a jak tyto projevy hodnotí samotní žáci v procesu školní výuky. K získání výzkumných dat byl použit jeden ze standardizovaných dotazníků interakčního stylu učitele.
Popis v anglickém jazyce:
The article deals with the issue of pedagogical interaction and communication, it is focusing principally on the interactive style of teachers in the process of classwork, namely depending on their gender differences. It brings the information about the results of the surveys from the years 2008 and 2013 and compares them. Their objective was to find out how gender differences influence the teachers´ communication and their interactive style and how the teachers´ interaction and communication in the process of classwork are evaluated by pupils. As a research implement one of the standardized questionnaires of the teachers´ interactive style was used.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501BTN
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules