OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
EVALUATING STUDENT'S KNOWLEDGE THROUGH THE USE ADAPTIVE TESTING
Citace
Prextová, T. EVALUATING STUDENT'S KNOWLEDGE THROUGH THE USE ADAPTIVE TESTING.
In:
Information and Communication Technology in Education.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. s. 195-201. ISBN 978-80-7464-561-7.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
195
Strana do:
201
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7464-561-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Information and Communication Technology in Education
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ICTE 2014
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Electronic adaptive testing, the Barborka LMS, revision mode, auto testing mode
Popis v původním jazyce:
Nowadays, an incorporation of information and communication technologies into the education process is not rare. The idea is on the rise that the sooner children become acquainted with these technologies and learn to work with them, the more successful they will be in their lives. Information and communication technologies can be used in different phases of the education process: from the presentation of the new subject matter and practicing the newly acquainted knowledge, to the verification and evaluation of student?s knowledge. And it is the last two of the mentioned phases where electronic adaptive testing can be used.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501BOT
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules