OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra hudební výchovy (45010)
Název:
Vysokoškolská kvalifikační práce jako "místo dialogu"?!
Citace
Ševčíková, V. Vysokoškolská kvalifikační práce jako "místo dialogu"?!.
In:
Univerzita ako miesto dialógu: Univerzita ako miesto dialógu: Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie 2014-04-28 Poprad.
Poprad: Verbum, 2014. s. 807-813. ISBN 978-80-561-0151-3.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
807
Strana do:
813
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-561-0151-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Univerzita ako miesto dialógu: Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Verbum
Místo vydání:
Poprad
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Univerzita ako miesto dialógu
Místo konání konference:
Poprad
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá problematikou tvorby vysokoškolských kvalifikačních prací (zejm. pak bakalářských) v kontextu současné české univerzitní praxe. Úročí autorčiny mnohaleté zkušenosti s metodickým vedením studentů při tvorbě jejich graduačních odborných textů na katedře hudební výchovy Pedagogické fakulty Ostravské univerzity v Ostravě a to nejen z pozice vedoucí těchto prací ale i garantky a vyučující Semináře k bakalářské práci. Na odborný studentský text je v příspěvku nahlíženo jako na jedinečné ?místo dialogu?, tedy jako na osobitý uzavřený prostor, v němž absolvent vysoké školy ?rozmlouvá? sám se sebou, s odborným tématem, s autoritami oboru, s hudebně pedagogickým výzkumem i s pedagogickou praxí.
Popis v anglickém jazyce:
The paper is focused on the issue of creating of thesis (especially bachelor thesis) in the context of contemporary Czech university experience. It is based on the author´s many years of experiences with the methodological guidance of students when developing their graduation texts at the Department of Music Education, Faculty of Education, University of Ostrava, not only as the leader of these thesis but also as tutor and supervisor of Bachelor Seminar. In this paper the student´s text is regarded as unique "place of dialogue" that is an individual enclosed space in which university graduate "talks" to himself, to the theme, to proffesional authorities, to music educational research and pedagogical practice.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules