OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Žáci s poruchou autistického spektra v předškolním a základním vzdělávání v zařízeních Moravskoslezského kraje.
Citace
Adamus, P. Žáci s poruchou autistického spektra v předškolním a základním vzdělávání v zařízeních Moravskoslezského kraje..
In:
In. Pančocha, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání - možnosti a perspektivy.
1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2012. s. 59-68. ISBN 978-80-210-6101-9.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-210-6101-9
Název knihy v originálním jazyce:
In. Pančocha, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání - možnosti a perspektivy
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Masarykova univerzita
Název nakladatele:
Masarykova univerzita
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
10
Počet stran knihy:
276
Strana od:
59
Strana do:
68
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Autism Spectrum Disorders, pupil, structured learning method, educational and enlightenment process, integrative/inklusive education of children/scholars with the autistic spectrum disorder.
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra. Jeho cílem je analyzovat speciálně pedagogickou intervenci u dětí s PAS v mateřské škole, základní škole a základní škole speciální se zaměřením na metodu strukturovaného učení, jako základu pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání ve vzdělávacích zařízeních v Moravskoslezském kraji.
Popis v anglickém jazyce:
The article deals with the topic of education and enlightenment of children /scholars with an autistic spectrum disorder. Its aim is to analyze the special pedagogical intervention applied to the children with the autistic spectrum disorder at kindergartens, elementary schools and at elementary schools with emphasis on structured learning method, as the ground of the educational and enlightenment process in elementary educational institutions of Moravian-Silesian region.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/12:A1501BIT
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules