OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Precursors of social communication effectiveness of persons with mental disorders
Citace
Zezulková, E. Precursors of social communication effectiveness of persons with mental disorders.
In:
Antropology in Special and therapeutical Pedagogy.
Fribourg: Sciences Éducation, 2012. s. 123-135. ISBN 978-2-9700795-1-4.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-2-9700795-1-4
Název knihy v originálním jazyce:
Antropology in Special and therapeutical Pedagogy
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Fribourg
Název nakladatele:
Sciences Éducation
Označení vydání
(číslo vydání):
:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
12
Počet stran knihy:
211
Strana od:
123
Strana do:
135
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
verbal communication, communication skills, school integration, social integration, pupils with slight mental disorder, the differentiating ability of the brain, phonemic differentiation, phonemic awareness
Popis v původním jazyce:
Příspěvek analyzuje podmínky vývoje řeči u dětí s mentální retardací a specifika používání řeči v sociálním kontextu. Poukazuje rovněž na vzájemné souvislosti mezi myšlením a řečí a klade důraz na rozvoj komunikační kompetence v procesu školské integrace.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/12:A1501BG4
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules