OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název
*
:
Language Learning in Adaptive LMS
Citace :
Kostolányová, K. a Nedbalová, Š. Language Learning in Adaptive LMS.
In:
10th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics.
Praha: Wolters Kluwer, 2014. Wolters Kluwer, 2014. s. 600-610. ISBN 978-80-7478-497-2.
Podnázev :
Rok
*
:
2014
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
11
Strana od
*
:
600
Strana do
*
:
610
Forma vydání
*
:
Tištená verze
Kód ISBN
*
:
978-80-7478-497-2
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
10th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
Wolters Kluwer
Místo vydání
*
:
Praha
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
DIVAI 2014
Místo konání konference
*
:
Štúrovo, Slovakia
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celosvětová akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
Computers and education. Collaborative learning. Ubiquitous computing. Multi-?agent systems.
Popis v původním jazyce
*
:
Smart environments for learning can be considered being a new level of computer enhanced learning, with a number of new interesting facilities. The famous IST Advisory Group (ISTAG) Report started from 2001 a decade of various research initiatives in the rapidly growing area of ambient intelligence. It introduced also a smart environment example in the form of a scenario - Scenario 4: Annette and Solomon in the Ambient for Social Learning. That was a vision of a learning environment, based on a position that learning is a social process. The scenario certainly was a nice incentive for a number of new initiatives focused on more or less successful attempts to design and introduce various types of smart environments capable to support different aspects of learning process.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501B8B
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules