OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra matematiky s didaktikou (45110)
Název:
Mentální schéma organizace prvků u žáků raného školního věku
Citace
Krpec, R. Mentální schéma organizace prvků u žáků raného školního věku.
In:
Matematika 6.
Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2014. Univerzita Palackého v Olomouci, 2014. s. 130-134. ISBN 978-80-244-4062-0.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
130
Strana do:
134
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-244-4062-0
Kód ISSN:
0862-9765
Název sborníku:
Matematika 6
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Matematické vzdělávání v primární škole - tradice, inovace
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
combinatorics, organization of an elements, the organizational principle
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá studiem organizačních principů používajících žáky v raném školním věku v rámci jednoho experimentu. V rámci experimentu jsou zjišťovány schopnosti organizace rozložení sady karet žákem tak, aby bylo pro něj co nejjednodušší zapamatovat si toto rozložení. V rámci tohoto pokusu jsme sledovali nejenom efektivitu a principy organizace karet, ale také originalitu rozložení. V tomto článku jsme provedli srovnání těchto schopností u dvou žáků první třídy.
Popis v anglickém jazyce:
In this paper we interested in the organizational principles of using by 6-8 old pupils in the experiment. In the experiment we are identified the ability of the organization of the set of cards by pupil so that he simply remebered this distribution of cards. In this experiment we observed not only the efficiency and principles of distribution of cards, but also we observed the originality of the ditribution of cards. In this paper we compared the abilities of the two pupils in a first class of a primary school.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501B4E
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules