OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Interaktivní výukové pomůcky pro žáky s lehkým mentálním postižením v chemii na ZŠ
Citace
Veřmiřovská, M. a Veřmiřovský, J. Interaktivní výukové pomůcky pro žáky s lehkým mentálním postižením v chemii na ZŠ.
In:
Sborník příspěvků konference Počítač ve škole 2014.
Nové Město na Moravě: Gymnázium V.Makovského, 2014. Gymnázium V.Makovského, 2014. s. 1-4. ISBN 978-80-905765-1-3.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
4
Strana od:
1
Strana do:
4
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-905765-1-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků konference Počítač ve škole 2014
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Gymnázium V.Makovského
Místo vydání:
Nové Město na Moravě
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Počítač ve škole 2014
Místo konání konference:
Nové Město na Moravě
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Educational materials, pupils with mild mental disabilities, interactive whiteboard, chemistry
Popis v původním jazyce:
Příspěvek je zaměřen nejen na popis žáků s lehkým mentálním postižením, ale také na využití ICT u dané skupiny žáků. V příspěvku jsou zmíněny i úskalí využití ICT u těchto skupin žáků na bázi učitelů, školy i v souvislosti s vnějšími faktory. Součástí příspěvku je i ukázka interaktivních výukových pomůcek vytvořených v prostředí SMART Notebook pro žáky s lehkým mentálním postižením, které jsou v současné době věnovány v praxi na dvou základních školách Moravskoslezského kraje vzdělávající nejen žáky intaktní, ale také žáky s lehkým mentálním postižením.
Popis v anglickém jazyce:
The paper is focused not only on the description of pupils with mild mental disabilities, but also on the use of ICT in the group of pupils. The paper also mentioned the pitfalls of use of ICT in these groups of pupils based on teachers, schools, and in the context of external factors. The paper also included a demonstration of interactive educational utilities created in SMART Notebook environment for pupils with mild mental disabilities who are currently in practice devoted to two elementary schools MSR educating pupils not only intact, but also pupils with mild mental disabilities.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1401AYD
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules