OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Diagnostika kompetencí ve vztahu k ICT v přírodovědných předmětech na ZŠ
Citace
Veřmiřovský, J. Diagnostika kompetencí ve vztahu k ICT v přírodovědných předmětech na ZŠ.
In:
Sborník příspěvků konference Počítač ve škole 2014.
Nové Město na Moravě: Gymnázium V.Makovského, 2014. Gymnázium V.Makovského, 2014. s. 1-5. ISBN 978-80-905765-1-3.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
1
Strana do:
5
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-905765-1-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků konference Počítač ve škole 2014
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Gymnázium V.Makovského
Místo vydání:
Nové Město na Moravě
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Počítač ve škole 2014
Místo konání konference:
Nové Město na Moravě
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
ICT, competencies, diagnostics, science education
Popis v původním jazyce:
Příspěvek je zaměřen na definování kompetencí, a to jak klíčových, tak i kompetencí podstatných pro trh práce. Kompetence, které se přímo orientují k práci s digitálními technologiemi se v Rámcových vzdělávacích programch nevyskytují. Dané kompetence byly ale pro diagnostiku vybrány v rámci projektu EQUAL. V příspěvku je uvedena nejen komparace s kompetencemi v Rámcových vzdělávacích programech a zařazení dílčích dovedností souvisejících s kompetencemi v RVP, ale také ukázka přímé diagnostiky v přírodovědných předmětech s využitím kompetenčních škál.
Popis v anglickém jazyce:
Paper is focused on defining competencies, both the key and the essential competencies for the labor market. Competencies that are directly oriented to work with digital technologies in the framework educational programs (FEP) do not occur. The competencies were selected for diagnosis in the context of EQUAL project. The paper presents a comparison not only with competence in FEP and the inclusion of sub-skills associated with competence in FEP, but also examples of direct diagnosis in science using competency scales.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1401AYC
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules