OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
Kompetenční model vysokoškolského učitele
Citace
Klimeš, C. a Kazík, P. Kompetenční model vysokoškolského učitele.
In:
Rozvoj klíčových kompetencí pracovníků vysokých škol.
Karviná: STUDIA OECONOMICA, 2013. s. 25-82. ISBN 978-80-7248-922-0.
Podnázev
Rok vydání:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7248-922-0
Název knihy v originálním jazyce:
Rozvoj klíčových kompetencí pracovníků vysokých škol
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Karviná
Název nakladatele:
STUDIA OECONOMICA
Označení vydání
(číslo vydání):
:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
58
Počet stran knihy:
140
Strana od:
25
Strana do:
82
Počet výtisků knihy:
80
EID:
Klíčová slova anglicky:
key competencies, academic culture, differentiated educational conditions, marketing, support of ICT.
Popis v původním jazyce:
Cílem monografie je přiblížit fenomén dalšího vzdělávání vysokoškolských učitelů s akcentem na tříbení jejich klíčových kompetencí, jež podporují pedagogickou, vědeckou a odbornou způsobilost, které profilují akademickou kulturu a příznivě stimulují efektivní výkon profese v diferencovaných vzdělávacích podmínkách a prohlubování osobního přístupu ke studentům. Obsah monografie propojuje obecnější rovinu aspektu marketingu vysokých škol pro širší využitelnost zvyšování kompetencí a rovinu specifikující projektové výstupy systému celoživotního vzdělávání zaměstnanců s podporou ICT.
Popis v anglickém jazyce:
The aim of the monograph is to explain the phenomenon of further education of university teachers with an emphasis on crystallizing their key competencies that support the educational, scientific and professional ability and that profile the academic culture and favorably stimulates the effective job performance in differentiated educational conditions and the deepening of personal approach to students. Content of the monograph combines general level of aspects of college marketing for wider usability of increasing the competencies and general level specifying the project outputs of the system of lifelong learning of employees with the support of ICT.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/13:A1401A8S
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules