OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Title:
Virtuální průvodce vzdělávacími expozicemi
Citace
Kapoun, P. Virtuální průvodce vzdělávacími expozicemi.
In:
DITECH 2013/2.
Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2013. Univerzita Hradec Králové, 2013. ISBN 978-80-7435-377-2.
Subtitle
Publication year:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
Page from:
Page to:
Form of publication:
Paměťový nosič
ISBN code:
978-80-7435-377-2
ISSN code:
Proceedings title:
DITECH 2013/2
Proceedings:
Národní
Publisher name:
Univerzita Hradec Králové
Place of publishing:
Hradec Králové
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
DITECH 2013/2
Conference venue:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
mobile learning (mLearning), museum didactics, classroom teaching, semantic network, a virtual guide, teaching methods
Annotation in original language:
Disertační práce Virtuální průvodce vzdělávacími expozicemi je zaměřena na problémy související s nízkou schopností žáků dávat jednotlivé poznatky do souvislostí a s jejich malým zájmem o přírodovědné a technické obory. Částečné řešení nabízí využití dynamických sémantických sítí pro reprezentaci znalostí ve výuce, elektronických pracovních listů na tabletech a vytvoření virtuálního průvodce pro exkurze ve vzdělávacích expozicích. Organizační formy a metody výuky navržené v disertační práci by měly přispět k lepší kontextualizaci znalostí, dlouhodobému zapamatování a pozitivním změnám postojů k přírodním a technickým vědám, které se mohou projevit ve volnočasových aktivitách nebo při volbě školy a povolání. Hypotézy formulované podle těchto předpokladů budou testovány mimo jiné pomocí projektivních metod a testů.
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules