OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název
*
:
Virtuální průvodce vzdělávacími expozicemi
Citace :
Kapoun, P. Virtuální průvodce vzdělávacími expozicemi.
In:
DITECH 2013/2.
Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2013. Univerzita Hradec Králové, 2013. ISBN 978-80-7435-377-2.
Podnázev :
Rok
*
:
2013
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
Strana od
*
:
Strana do
*
:
Forma vydání
*
:
Paměťový nosič
Kód ISBN
*
:
978-80-7435-377-2
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
DITECH 2013/2
Sborník :
Národní
Název nakladatele
*
:
Univerzita Hradec Králové
Místo vydání
*
:
Hradec Králové
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
DITECH 2013/2
Místo konání konference
*
:
Hradec Králové
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
mobile learning (mLearning), museum didactics, classroom teaching, semantic network, a virtual guide, teaching methods
Popis v původním jazyce
*
:
Disertační práce Virtuální průvodce vzdělávacími expozicemi je zaměřena na problémy související s nízkou schopností žáků dávat jednotlivé poznatky do souvislostí a s jejich malým zájmem o přírodovědné a technické obory. Částečné řešení nabízí využití dynamických sémantických sítí pro reprezentaci znalostí ve výuce, elektronických pracovních listů na tabletech a vytvoření virtuálního průvodce pro exkurze ve vzdělávacích expozicích. Organizační formy a metody výuky navržené v disertační práci by měly přispět k lepší kontextualizaci znalostí, dlouhodobému zapamatování a pozitivním změnám postojů k přírodním a technickým vědám, které se mohou projevit ve volnočasových aktivitách nebo při volbě školy a povolání. Hypotézy formulované podle těchto předpokladů budou testovány mimo jiné pomocí projektivních metod a testů.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules