Klíčová slova anglicky: |
adaptive learning, distance learning, effectiveness of teaching, eLearning, evaluation of eLearning, hardware, evaluation of quality of eLearning, person-computer interaction, Kirkpatrick?s model, quality criteria, curriculum with PCeL elements, quality of eLearning, LMS, ADDIE model, evaluation model, multimedia, personalisation of learning, ProAuthor, project instruction, frameworks and variations of frameworks, self-assessment, software, structured study material, system approach, testing, maintenance, visualisation, peer assessment, student-centered learning, project life cycle
|
Popis v původním jazyce: |
Publikace shrnuje výsledky práce řešitelů a spoluřešitelů na projektu GAČR ?Evaluace eLearningu - systémový přístup? z let 2009 až 2011. Publikaci tvoří navzájem provázané částí (kapitoly), jejichž autoři spolupracovali nejen po celou dobu trvání projektu, jejich odborné kontakty jsou dlouhodobé.
Kniha nejprve přináší přehled některých přístupů k evaluaci eLearningu, které jsou uplatňovány ve světě. Jedním z cílů projektu bylo vytvoření metodiky pro evaluaci eLearningu, tu pojali řešitelé jako evaluaci fází eLearningového projektu a je jádrem publikace. Zvláštní pozornost je věnována hardwarovému a softwarovému zabezpečení eLearningu a přínosu multimediálních objektů. Protože eLearning není příliš starým přístupem ke vzdělávání, neustále se vyvíjí a je třeba ukázat i nové trendy, jak je tomu například kapitole Hodnocení ve výuce zaměřené na člověka.
|