OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
Language E-learning Based on Adaptive Decision-Making System
Citace
Bradáč, V. a Klimeš, C. Language E-learning Based on Adaptive Decision-Making System.
In:
Proceedings of the 12th European Conference on e-Learning.
Reading: ACPI, 2013. ACPI, 2013. s. 48-58. ISBN 978-1-909507-84-5.
Podnázev
Rok vydání:
2013
Obor:
Informatika
Počet stran:
677
Strana od:
48
Strana do:
58
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-1-909507-84-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Proceedings of the 12th European Conference on e-Learning
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
ACPI
Místo vydání:
Reading
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
12th European Conference on E-learning 2013
Místo konání konference:
Sophia Antipolis
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
e-learning, expert system, learning management system, adaptive learning, language education
Popis v původním jazyce:
A model of adaptive e-learning system which is in the focus of this paper is created for significant optimisation of language learning with the primary focus on the English language, which is based on using Learning management systems. The model is supported by automated decision-making processes. Automation of such decision-making processes is required in several areas. Input information provided by the student carries a certain extent of uncertainty. Adaptation and automated progress are achieved by dividing the progress into four basic processes - (M1) acquisition, completion and evaluation of the input information about the student; (M2) definition of language learning objectives and admissible solutions for their achieving; (M3) modelling the progress of individual proposed solutions; (M4) approving one of the proposed solution. Each individual process is dealt with by the expert system individually.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/13:A1401912
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules