OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Qualification, Education and Assessment Standards for the Area of Adult Educators
Citace
Malach, J. Qualification, Education and Assessment Standards for the Area of Adult Educators.
In:
Education of Tomorrow.
First edition. vyd. Sosnowiec: Wyzsza Szkola "Humanitas" in Sosnowiec, 2013. s. 229-256. ISBN 978-83-61991-07-6.
Podnázev
Rok vydání:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-83-61991-07-6
Název knihy v originálním jazyce:
Education of Tomorrow
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Sosnowiec
Název nakladatele:
Wyzsza Szkola "Humanitas" in Sosnowiec
Označení vydání
(číslo vydání):
First edition:
Vydáno:
v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
28
Počet stran knihy:
391
Strana od:
229
Strana do:
256
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
qualification standard, education standard, assessment standard, self-assessment standard, standard-based education, adult educator professional competences
Popis v původním jazyce:
The study focuses on the analysis of interdependence of structure, content, and complexity of three examined standard types- qualification standards,adult educator educational standard and self-assessment standrds- and on the identification of common features of examined standards or their possible differences.
Popis v anglickém jazyce:
The study focuses on the analysis of interdependence of structure, content, and complexity of three examined standard types- qualification standards,adult educator educational standard and self-assessment standrds- and on the identification of common features of examined standards or their possible differences.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/13:A150190C
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules