OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Využití interaktivní tabule v chemii pro žáky s lehkým mentálním znevýhodněním
Citace
Veřmiřovská, M. a Veřmiřovský, J. Využití interaktivní tabule v chemii pro žáky s lehkým mentálním znevýhodněním.
In:
ICT ve vzdělávání.
Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2012. Univerzita Palackého v Olomouci, 2012. s. 230-238. ISBN 978-80-244-3362-2.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
230
Strana do:
238
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-244-3362-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
ICT ve vzdělávání
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ICT ve vzdělávání
Místo konání konference:
Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
ICT, interactive whiteboard, pupils with mild mental handicaps, chemistry, interactive teaching
Popis v původním jazyce:
Příspěvek je zaměřen na využití interaktivní tabule u žáků s lehkým mentálním znevýhodněním v chemii na základní škole. Pro žáky jsou postupně vytvářena interaktivní cvičení, která umožňují posilování názornosti a klíčových kompetencí dle rámcových vzdělávacích programů pro výše uvedené žáky. Součástí příspěvku je také zhodnocení dotazníkového šetření k problematice žáků s lehkým mentálním znevýhodněním, výuce chemie a využití interaktivní tabule při výuce těchto žáků.
Popis v anglickém jazyce:
Th e paper is focused on the use of interactive whiteboards for pupils with mild mental handicaps in chemistry in elementary school. For pupils are gradually created interactive exercises that allow clarity and strengthening core competencies as general education programs for the above pupils. Th e paper is a description of the survey on the issue of pupils with mild mental handicaps, teaching chemistry and the use of interactive whiteboards in the teaching of these pupils.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/12:A14018MC
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules