OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
Citace
Czeczotková, B. a Kostolányová, K. New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning.
In:
New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning.
Brno: Vydavatelské oddělení UO, 2013. Vydavatelské oddělení UO, 2013. s. 32-39. ISBN 978-80-7231-919-0.
Podnázev
Rok vydání:
2013
Obor:
Informatika
Počet stran:
8
Strana od:
32
Strana do:
39
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7231-919-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Vydavatelské oddělení UO
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Distance Learning, Simulation and Communication
Místo konání konference:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
virtual teacher; learning style of student; optimal style of education; current style of education
Popis v původním jazyce:
Informatizace a zavádění informačních technologií se nevyhnulo žádnému pracovnímu odvětví ani vzdělávání. V posledních letech můžeme sledovat také postupnou individualizaci studia, jak u formy kombinované tak i formy prezenční. Skloubením těchto dvou trendů - elektronická výuka a individualizace - inklinuje k vytvoření spojení ?individuální elektronická výuka?. Jedná se o programový systém pro řízení výuky, tzv. Virtuálního učitele, který se automaticky přizpůsobující individuálním vlastnostem studenta a jeho učebnímu stylu. Aby systém pro řízení výuky mohl výuku přizpůsobit měnícím se vlastnostem, potřebuje mít dostatečně bohatou zásobu různých stylů a forem výuky. V příspěvku je taktéž popsána metodika tvorby adaptivních studijních materiálů, které jsou vytvořeny na základě preferujících studentových vlastností při učení se. Adaptivní e-learning je jedním z nových trendů individualizace výuky. Systém umožňuje adaptovat studijní výukové materiály na jednotlivé učební styly studentů.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/13:A1401892
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules