OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Adaptive Education Process Modeling
Citace
Kostolányová, K., Takács, O. a Šarmanová, J. Adaptive Education Process Modeling.
In:
Proceedings of the 10th International Conference.
Praha: Czech University of Life Sciences Prague, 2013. Czech University of Life Sciences Prague, 2013. s. 300-308. ISBN 978-80-213-2378-0.
Podnázev
Rok vydání:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
9
Strana od:
300
Strana do:
308
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-213-2378-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
Proceedings of the 10th International Conference
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Czech University of Life Sciences Prague
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ERIE 2013
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Modeling of adaptive process, adaptive education, education process, education process simulation, virtual student, adaptive study support
Popis v původním jazyce:
In accordance with the several years of research focus of the Department of Information and Communication Technologies at the Pedagogical Faculty, University of Ostrava, one of the main research fields has been the area of individualized e-learning instruction. Teams of experts in cooperation with VŠB - Technical University of Ostrava formulated the basic theory of adaptive e-learning instruction and have been implementing it into the real education process. This article deals with the issues of modeling and simulation of the new education form before its real implementation.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/13:A14017XS
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules