OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Pupils with Mental Handicap in Pedagogical Communication
Citace
Zezulková, E. Pupils with Mental Handicap in Pedagogical Communication: In: Sapere Aude 2013. Pozitivní vzdělávání a psychologie.
In:
Vol. VIII. Recenzovaný sborník příspěvků věděcké konference s mezinárodní účastí.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2013. Magnanimitas, 2013. s. 23-37. ISBN 978-80-905243-6-1.
Podnázev
In: Sapere Aude 2013. Pozitivní vzdělávání a psychologie
Rok vydání:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
15
Strana od:
23
Strana do:
37
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-905243-6-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Vol. VIII. Recenzovaný sborník příspěvků věděcké konference s mezinárodní účastí
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Sapere Aude 2013. Pozitivní vzdělávání a psychologie
Místo konání konference:
Hradec králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
a pupil with mild mental disability, language and communicative competence, speech education, methods of speech education, pedagogical communication
Popis v původním jazyce:
Článek se zabývá kontextem speciálních vzdělávacích potřeb definovaných současně platnými legislativními a jinými metodickými či kurikulárními dokumenty s ohledem na sociálně vyloučené romské žáky a žáky s lehkým mentálním postižením. Definuje základní klíčové faktory ovlivňující proces edukace a kvalitu pedagogické komunikace. Prosto je věnován osobnosti pedagoga, jeho kompetencím a kvalitám. V jednotlivých kapitolách jsou prezentována dílčí empirická šetření, která jsou výsledkem výzkumným záměru realizovaných na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity v Ostravě.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/13:A13017J7
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules