OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Tak jak vnímá školu on, vnímám rovněž i já aneb Analýza názorů a postojů romských žáků ke vzdělávání
Citace
Kaleja, M. a Krpec, R. Tak jak vnímá školu on, vnímám rovněž i já aneb Analýza názorů a postojů romských žáků ke vzdělávání: In: Sapere Aude 2013. Pozitivní vzdělávání a psychologie.
In:
Vol. VIII. Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2013. Magnanimitas, 2013. s. 12-22. ISBN 978-80-905243-6-1.
Podnázev
In: Sapere Aude 2013. Pozitivní vzdělávání a psychologie
Rok vydání:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
11
Strana od:
12
Strana do:
22
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-905243-6-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Vol. VIII. Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Sapere Aude 2013. Pozitivní vzdělávání a psychologie
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Romani pupil, opinions and attitudes, schooling, primary school
Popis v původním jazyce:
Předložená studie se zabývá vybranými otázkami souvisejícími se vzděláváním romských žáků 2. stupně základních škol. Interpretuje názory a postoje těchto žáků, ty jsou pak kvantitativně zpracovány. Studie poukazuje na to, zda mezi názory a postoji žáků v daných výzkumných dimenzích existují určité vazby. Příspěvek tak poukazuje na specifické výzkumné oblasti týkající se vzdělávání romských žáků.
Popis v anglickém jazyce:
The present study deals with some issues related to the education of Romani pupils within ISCED2 school level in the Czech Republic. It presents opinions and attitudes of the pupils. The empirical results are processed quantitatively and implemented in the research relationship comparison. The text also can show us a new way how to make research focused on some key pedagogical and psychological constructs regarding to the education/schooling values.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/13:A13017H7
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules