OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka (25300)
Název:
Média a reklama - kooperace, nebo exploatace?
Citace
Srpová, H. Média a reklama - kooperace, nebo exploatace?.
In:
(KO)MÉDIA.
Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2013. Vysoká škola finanční a správní, 2013. s. 1-6. ISBN 978-80-7408-067-8.
Podnázev
Rok vydání:
2013
Obor:
Jazykověda
Počet stran:
6
Strana od:
1
Strana do:
6
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7408-067-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
(KO)MÉDIA
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Vysoká škola finanční a správní
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
(KO)MÉDIA
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
advertisement; mass media; cooperation; exploitation; verbal means
Popis v původním jazyce:
Diskursy reklamní a masmediální sdílejí dlouhou historii vzájemného ovlivňování a kooperace. Mají mnohé společné vlastnosti a navzájem se učí využívat nejúčinnější a nejatraktivnější prostředky a strategie. V tomto článku jsou uvedeny jen některé z nich: funkce, prostorová ekonomie, hyperbolizace, expresivita a míšení kódů (vč. diglosie). Autorka poukazuje také na skrytou reklamu, která narůstá především v časopisecké produkci.
Popis v anglickém jazyce:
Advertising and media discourses share a long history of interaction and cooperation. They have many common characteristics, they learn from each other how to use the most effective and the most attractive means of expression and strategies. In this article, I will mention only some of them: function, spatial economy, tendency to hyperbolism (exaggeration), expressivities, and code-mixing (including diglossia). I also point to the hidden or subliminal advertising, which takes place mainly in magazine production.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules