OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti z didaktického aspektu
Citace
Švrčková, M. Rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti z didaktického aspektu.
In:
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání - sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2010. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2010. s. 712-723. ISBN 978-80-7368-771-1.
Subtitle
Publication year:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
852
Page from:
712
Page to:
723
Form of publication:
Elektronická verze
ISBN code:
978-80-7368-771-1
ISSN code:
Proceedings title:
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání - sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Annotation in original language:
Tematickým zaměřením příspěvek navazuje na problematiku rozvoje ?pregramotnosti? v edukaci v mateřské škole. Představuje problematiku ?počáteční čtenářské gramotnosti? v otázkách podpory a rozvoje na počátku zahájení školní docházky dítěte. Je reflexí proměny výuky počátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ v didaktickém aspektu výuky a v kontextu se soudobou kurikulární reformou primárního vzdělávání.
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules