OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Title:
Projekty. Jak na ně?
Citace
Kapounová, J. Projekty. Jak na ně?.
In:
Konference POŠKOLE: Sborník semináře POŠKOLE 2000 2000-04-26 Sedmihorky.
Praha: Pedagogická fakulta UK Praha, 2000. Pedagogická fakulta UK Praha, 2000. s. 67-70. ISBN 80-01-02172-6.
Subtitle
Publication year:
2000
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
4
Page from:
67
Page to:
70
Form of publication:
ISBN code:
80-01-02172-6
ISSN code:
Proceedings title:
Sborník semináře POŠKOLE 2000
Proceedings:
Publisher name:
Pedagogická fakulta UK Praha
Place of publishing:
Praha
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Konference POŠKOLE
Místo konání konference:
Sedmihorky
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
project learning; educational technology; subject didactics
Annotation in original language:
Příspěvek pojednává o zkušenostech s projektovým vyučováním v pregraduální přípravě učitelů. V předmětu "Vzdělávací technologie" jsme zkusili spojit moderní formu vyučování s moderními technologiemi. Pokud chceme efektivně integrovat informační a komunikační technologie do výuky, musí nastat změny v didaktikách jednotlivých předmětů.
Annotation in english language:
The paper deals with our experience with project instruction in pre-service teacher education. In subject called ?Educational technology? we have tried to joint modern forms of education with modern technology. If we want to integrate ICT in lessons in effective way, we need to change didactics of all school subjects.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/00:00000052
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules