Klíčová slova anglicky * : |
adaptive learning, distance learning, effectiveness of teaching, eLearning, evaluation of eLearning, hardware, evaluation of quality of eLearning, person-computer interaction, Kirkpatrick?s model, quality criteria, curriculum with PCeL elements, quality of eLearning, LMS, ADDIE model, evaluation model, multimedia, personalisation of learning, ProAuthor, project instruction, frameworks and variations of frameworks, self-assessment, software, structured study material, system approach, testing, maintenance, visualisation, peer assessment, student-centered learning, project life cycle
|
Popis v původním jazyce * : |
Kapitola předkládá přehled o přístupech k evaluaci eLearningu z našich i zahrančních zdrojů. Vzhledem k záměru projektu , předložit model pro systematickou evaluaci eLearningu a stanovit faktory, které mohou ovlivňovat jeho kvalitu, efektivitu a ekonomiku, jsme se rozhodli pro systémový přístup. Při studiu dostupných zdrojů o eLearningu jsme se zaměřili mj. na takové studijní materiály, které by nám pomohly zvolit vhodné subsystémy či prvky v systému evaluace eLearningu. Jako ukázky jsme vybrali Kirkpatrickův čtyřúrovňový model, rámcový model pro evaluaci eLearningu autorů Hughese a Attwella, švédský model pro hodnocení kvality eLearningu a práce Badula Khana, ve kterých autor systematicky objasňuje souvislosti důležité pro vytváření smysluplného eLearningového prostředí.
|