OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Use of Concept Maps in eLearning Course
Citace
Kapoun, P. a Staško, J. Use of Concept Maps in eLearning Course.
In:
Proceedings of the 2012 ICTE Annual Conference.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2012. Ostravská univerzita v Ostravě, 2012. s. 95-102. ISBN 978-80-7368-979-7.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
95
Strana do:
102
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7368-979-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Proceedings of the 2012 ICTE Annual Conference
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Information and Communication Technology in Education
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
small and medium-sized enterprise (SME), internet marketing, eLearning course, concept (mind) map
Popis v původním jazyce:
The paper describes the analysis, design, development, implementation and evaluation of an eLearning course of internet marketing. The concept maps were used in the course for easier understanding of extensive and complex issues of internet marketing. Their use allowed not only a representation of different areas and features of internet marketing but especially the links between them. The Kirkpatrick's four levels model was used to evaluate the course. Course participants expressed a very positive opinion especially in terms of the use of the concept maps. The conducted survey proved, that the concept maps were a great help in understanding the complex structure of internet marketing.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/12:A130176L
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules