OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Ke konstruktu kvality školního života žáků - kvalitativní výsledky 1. etapy fáze výzkumu
Citace
Göbelová, T. Ke konstruktu kvality školního života žáků - kvalitativní výsledky 1. etapy fáze výzkumu.
In:
Pedagogická diagnostika a evaluace 2012.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2012. Ostravská univerzita, 2012. s. 464-476. ISBN 978-80-7464-167-1.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
550
Strana od:
464
Strana do:
476
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7464-167-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Místo konání konference:
Ostravice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
quality of school life, general satisfaction and positive and negative influences the pupils experience, qualitative research
Popis v původním jazyce:
Příspěvek shrnuje vybrané výsledky kvalitativního šetření 1. fáze výzkumného porjektu SGS Výzkum kvality školního života žáků na 1. a 2. stupni ZŠ. Analyzovaná data přispívají k identifikaci faktorů, které u žáků pozitivně nebo negativně ovlivňují pohodu a spokojenost žáků na 1. stupni ZŠ. Na základě kvalitativního výzkumu byly identifikovány z hlediska kvality školního života žáků tyto kategorie: pozizitivní sociální interakce a integrace, pozitivní prožitky a radost z učení, příležitosti, úspěchy, pozitivní hodnocení učtelů.
Popis v anglickém jazyce:
The survey comprises results of a qualitative research aimed at identification of general satisfaction and positive and negative influences the pupils experience in school. In terms of the concept of quality of school life the following qualities have been identified: Positive social interaction and integration, Experience and joy of learning , Opportunities, Achievements, Positive evaluation of teachers.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/12:A1301767
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules