OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Informační vzdělávání učitelů - jak dál?
Citace
Kapounová, J. Informační vzdělávání učitelů - jak dál?.
In:
Konference POŠKOLE 99: Sborník semináře POŠKOLE 99 1999-04-14 Sedmihorky.
Praha: Pedagogická fakulta UK Praha, 1999. Pedagogická fakulta UK Praha, 1999. s. 165-168. ISBN 80-01-01970-5.
Podnázev
Rok vydání:
1999
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
4
Strana od:
165
Strana do:
168
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-01-01970-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník semináře POŠKOLE 99
Sborník:
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta UK Praha
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Konference POŠKOLE 99
Místo konání konference:
Sedmihorky
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
information society; information training of teachers; computer literacy
Popis v původním jazyce:
Většina lidí, kteří se nějakým způsobem zabývají vzděláváním, si uvědomuje, že je nezbytné připravit současné žáky na budoucí život v informační společnosti. Otázkou není zda informační výchova má či nemá své místo na školách, ale ptáme se, jaký má být obsah této informační výchovy. A začít musíme u budoucích učitelů. Přístupy k informační výchově se liší ? od technických přístupů po informační gramotnost, k tomu přistupují požadavky hlubšího studia informatiky a mediální výchovy. Otevíráme diskusi na uvedené téma, chceme vyzvat ke spolupráci na společných projektech a tvorbě studijních materiálů.
Popis v anglickém jazyce:
Most teachers and people concerning in educational institutions now realise that it is necessary to prepare our children for living in the information society. The question is what should be the content of information training of teachers of primary and secondary schools? The approach to information education of teachers differs too much: from very technical aspects via acquirements of computer literacy to the claim on deeper study of informatics and medial literacy. In the present paper I want to open discussion about the information education of teachers and invoke some co-operation in development of projects and study materials.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/99:00000071
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules