OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Holistické pojetí rozvoje žáků - důsledky pro primární a preprimární edukaci a učitelskou přípravu
Citace
Lukášová, H. Holistické pojetí rozvoje žáků - důsledky pro primární a preprimární edukaci a učitelskou přípravu.
In:
Komplexnosť a integrita v preprimárnej, primarnej a špecialnej edukácii.
Prešov: PdF Univerzity v Prešově, 2012. PdF Univerzity v Prešově, 2012. s. 33-41. ISBN 978-80-555-0664-7.
Subtitle
Publication year:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
654
Page from:
33
Page to:
41
Form of publication:
Tištená verze
ISBN code:
978-80-555-0664-7
ISSN code:
Proceedings title:
Komplexnosť a integrita v preprimárnej, primarnej a špecialnej edukácii
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
PdF Univerzity v Prešově
Place of publishing:
Prešov
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Komplexnosť a integrita v preprimárnej, primarnej a špecialnej edukácii
Místo konání konference:
Prešov, Slovensko
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
holistic approuches to pupils, primary education, preprimary education, teacher education pupil development, consequences for education
Annotation in original language:
Sudie zahrnuje nové poznatky o holistickém přístupu k žákům a popisuje důsledky, které je třeba mít na mysli v budoucím pojetí primárního, preprimárního vzdělávání a v přípravě učitelů.
Annotation in english language:
The paper descriebed the new knowledes about the holistic conception of pupils and consequences for the primary education, for the preprimary education and for the teacher preparation.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/12:A13016V6
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules