OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Holistické pojetí rozvoje žáků - důsledky pro primární a preprimární edukaci a učitelskou přípravu
Citace
Lukášová, H. Holistické pojetí rozvoje žáků - důsledky pro primární a preprimární edukaci a učitelskou přípravu.
In:
Komplexnosť a integrita v preprimárnej, primarnej a špecialnej edukácii.
Prešov: PdF Univerzity v Prešově, 2012. PdF Univerzity v Prešově, 2012. s. 33-41. ISBN 978-80-555-0664-7.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
654
Strana od:
33
Strana do:
41
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-555-0664-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Komplexnosť a integrita v preprimárnej, primarnej a špecialnej edukácii
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
PdF Univerzity v Prešově
Místo vydání:
Prešov
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Komplexnosť a integrita v preprimárnej, primarnej a špecialnej edukácii
Místo konání konference:
Prešov, Slovensko
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
holistic approuches to pupils, primary education, preprimary education, teacher education pupil development, consequences for education
Popis v původním jazyce:
Sudie zahrnuje nové poznatky o holistickém přístupu k žákům a popisuje důsledky, které je třeba mít na mysli v budoucím pojetí primárního, preprimárního vzdělávání a v přípravě učitelů.
Popis v anglickém jazyce:
The paper descriebed the new knowledes about the holistic conception of pupils and consequences for the primary education, for the preprimary education and for the teacher preparation.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/12:A13016V6
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules