OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Diagnostika výsledků vzdělávání učitelů pro primární edukaci
Citace
Lukášová, H., Seberová, A. a Švrčková, M. Diagnostika výsledků vzdělávání učitelů pro primární edukaci.
In:
Sborník příspěvků X. ročníku mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012.
Ostrava 2012: Katedra pedagogiky a andragogiky PdF OU, 2012. Katedra pedagogiky a andragogiky PdF OU, 2012. s. 150-160. ISBN 978-80-7464-167-1.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
550
Strana od:
150
Strana do:
160
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7464-167-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků X. ročníku mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Sborník:
Název nakladatele:
Katedra pedagogiky a andragogiky PdF OU
Místo vydání:
Ostrava 2012
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Místo konání konference:
Ostravice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
teacher preparation, reflective model, research of teacher education, results of teaching, solving the pedagogical problem, research in action, portfolio for stat´s examination
Popis v původním jazyce:
Příspěvek prezentuje vybrané výsledky studentů studia oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy, které zakončují záměry reflektivního modelu učitelského vzdělávání (viz Lukášová-Kantorková, 2003, také Lukášová in Prucha, 2009, s. 774). Studenti prokazují svou připravenost pro výkon profese řešením pedagogického a psychologického problému, jehož součástí je zpráva o procesech a výsledcích akčního výzkumu, který řešení doprovází (viz Seberová, 2006). Výstupy reflektované pedagogické praxe jsou prezentovány v podobě obhajoby ukázkového portfolia, jež demonstruje proces přípravy, realizace a výsledku výuky souvislé projektové praxe. Reflektovaná projektová praxe je specifickou syntézou mnoha oborových didaktik studia učitelství, v níž student aplikuje získané znalosti a dovednosti.Vlastní projekt studenta je originálním pedagogickým tvořivým dílem sumarizující výsledky studia (viz ukázky pod vedením M. Švrckové, 2012).
Popis v anglickém jazyce:
In this paper we will try to give a commentary on results of study the programme Teaching for the basic schools, where was used the reflective model of theacher education (see Lukášová-Kantorková and Lukášová, 2009, Prucha, 2009, s. 774). Students show their preparation for the teacher profesion with the solving pedagogical and psychological problem and thay practice the research in the action at basic schools (see Seberová, 2006). The results from the reflective pedagogice practice are show in portfolio, , which reflects the process of preparation, implementation and results of continuous learning design practice. Reflective designpractice is a synthesis of many specific didactics of teacher training in which studentsapply the acquired knowledge and skills. The project is an original student teachingcreative work summarizing the results of the study (see examples under the leadership of M. Švrckové, 2012).
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules