OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Využití technologie Sémantického webu pro zpracování informací pedagogické diagnostiky
Citace
Malčík, M. a Miarka, R. Využití technologie Sémantického webu pro zpracování informací pedagogické diagnostiky.
In:
Sborník z konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012.
Ostravská univerzita v Ostravě, 2012. s. 29-36. ISBN 978-80-7464-167-1.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
29
Strana do:
36
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-7464-167-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník z konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Neuveden
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Místo konání konference:
Ostravice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
sémantický web, reprezentace znalostí, web of data, pedagogická diagnostika
Popis v původním jazyce:
Počet informací na webu narůstá a tím pádem je stále složitější nalézt a zpracovat relevantní informace. Zakladatel internetu Tim Berners-Lee proto v roce 2001 představil ideu tzv. Sémantického webu. Součástí Sémantického webu jsou softwaroví agenti, kteří vyhledávají na webu a navzájem spolupracují. Úspěšné vyhledávání je podmíněno kvalitně strukturovanými a popsanými informacemi. Pro strukturované zpracování informací se v prostředí sémantického webu používají zejména ontologie, které mohou být vytvářeny několika metodami, kdy nejčastější metodou je tvorba ontologie vytěžováním znalostí expertů. Článek popisuje možnosti reprezentace znalostí pedagogické diagnostiky v současném webu a strukturální a procedurální změny, které přicházejí s naplňováním představ sémantického webu.
Popis v anglickém jazyce:
Amount of information is continuosly increasing and is more and more difficult to find felevant information. Paper deal with representations of knowledge of diagnostics in pedagogy in current web and structural changes that come with ideas of semantic web.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/12:A13015B5
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules