OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Pedagogická fakulta (45000)
Název:
Školní připravenost v oblasti rozvoje osobnosti u dětí 1. třídy základní školy
Citace
Tomášová, A. Školní připravenost v oblasti rozvoje osobnosti u dětí 1. třídy základní školy: Sborník příspevku X. ročníku mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012.
In:
Sborník příspevku X. ročníku mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012.
Ostrava: Universitas ostraviensis, 2012. Universitas ostraviensis, 2012. s. 386-396. ISBN 978-80-7464-167-1.
Podnázev
Sborník příspevku X. ročníku mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
550
Strana od:
386
Strana do:
396
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7464-167-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspevku X. ročníku mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Universitas ostraviensis
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA A EVALUACE 2012
Místo konání konference:
Ostravice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
school maturity; personality; personality structure; socialization; preschool time; young school age.
Popis v původním jazyce:
Práce zkoumá osobnost dítěte, která se rozvíjí jak v rodině, tak mezi vrstevníky v mateřské a primární škole. Vlastnosti osobnosti dítěte, které jsou získány výchovou nebo jsou geneticky dané, ovlivňují sociální interakci ve skupině vrstevníků ve škole. V průběhu sociální interakce dochází také ke změnám vlastností u dětí v rámci působení intencionálního prostředí. Výzkumné šetření popisuje vlastnosti extravertních a introvertních dětí na počátku první třídy.
Popis v anglickém jazyce:
This work researches a chilďs personality, which develops in the family as well as among their peers at nursery and primary school. Chilďs personality traits shaped by family upbringing or genetically innate affect social interaction in a group of classmates. During that interaction, the children also change their behavioural traits in terms of intentional environment. The research describes personal qualities of both extrovert and introvert children at the beginning of their first year of primary school.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/12:A13015AO
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules