OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra fyziky (31300)
Název:
The physical experiments and modelling with ICT
Citace
Ličmanová, L. The physical experiments and modelling with ICT: ICTE 2012.
In:
Proceedings of the 13th Information and Communication Technology in Education.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2012. Ostravská univerzita v Ostravě, 2012. s. 151-157. ISBN 978-80-7464-135-0.
Podnázev
ICTE 2012
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
151
Strana do:
157
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-7464-135-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
Proceedings of the 13th Information and Communication Technology in Education
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Information and Communication Technologies in Education
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
inquiry-based teaching; illuminance; velocity; distance; ICT; Vernier
Popis v původním jazyce:
The physics is a very important field necessary to the development of modern civilization. Today the students are not interested in science. Undoubtedly important part of today's modern education is information and communication technology. The research said that students want to use ICT in learning and also want to do experiment it yourself [1]. Information and communication technology associated with student?s experiments seems to be as a good and interesting idea. This is not a simple experiment, but the inquiry-based teaching, which to contribute to the development of student imagination, to better understand and to better remembering the curriculum.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/12:A130156C
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules