OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Analyzování jako součást diagnostické činnosti učitele MŠ
Citace
Burkovičová, R. Analyzování jako součást diagnostické činnosti učitele MŠ.
In:
Kvalita ve vzdělávání XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012. Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012. s. 116-116. ISBN 978-80-7290-581-2.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
1
Strana od:
116
Strana do:
116
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7290-581-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Kvalita ve vzdělávání XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
KVALITA VE VZDĚLÁVÁNÍ XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
Místo konání konference:
Pedagogická fakulta UP Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Analyzing, teaching activities, learners, documents, research results, educational practice, age, difficulties.
Popis v původním jazyce:
Posouzení rozvíjených znalostí, způsobilostí, zkušeností, zájmů, postojů dítěte, dětských výtvorů vede k odpovědi, zda, jak a nakolik se dítě rozvíjí. Posuzovat dětmi dosažené výsledky lze po jejich zjištění, rozpoznání, popisu a důkladné a odpovědné analýze. Profesními činnostmi analýzy v učitelství pro MŠ mj. jsou: (1) analýza a vyhodnocování výtvarných, grafických a jiných produktů dětí, (2) analýza a hodnocení výsledků dětí dosažených v kognitivní, emočně-sociální a psychomotorické oblasti v přímé pedagogické činnosti s dětmi a v profesionální péči o dítě.
Popis v anglickém jazyce:
Assessment developed knowledge, competence, experience, interests, attitudes child, childhood creations leads to the answer whether, how and to what extent the child develops. Assess children the results possible after their discovery, identification, description and a thorough and responsible analysis Professional activities analysis teachers in kindergarten among others are: (1) the analysis and evaluation of visual, graphic and other children's products, (2) analysis and evaluation of the results achieved in the children's cognitive, emotional and psycho-social areas in direct educational activities with children and professional child care.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/12:A130153S
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules