OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Profesiografický výzkum učitele primárního vzdělávání
Citace
Seberová, A. Profesiografický výzkum učitele primárního vzdělávání.
In:
Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace.
Brno: Tribun EU, 2011. Tribun EU, 2011. s. 1-12. ISBN 978-80-263-0064-9.
Subtitle
Publication year:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
400
Page from:
1
Page to:
12
Form of publication:
ISBN code:
978-80-263-0064-9
ISSN code:
Proceedings title:
Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace
Proceedings:
Národní
Publisher name:
Tribun EU
Place of publishing:
Brno
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace
Conference venue:
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
job analysis; professiogram; professional activities; teacher profession; professiograph; critical incident; job satisfaction
Annotation in original language:
Obsah příspěvku je zaměřen na teoretické přístupy v pojetích a modelech analýzy profesí (job analysis) ve vztahu k aspektům a komponentám profese. Se zaměřením na učitelskou profesi budou představeny metodologické přístupy k tvorbě profesiogramu a možnosti analýzy dat z profesiografického výzkumu učitele primárního vzdělávání.
Annotation in english language:
Study is focused on teoretical analysis of conceptions, approaches and models of job analysis with relations to various aspects and components of profession. With the view to teacher profession will be introduced a metodological strategies of professiograph creation and possibbilities of analysis of professiograph dates.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/11:A12014IL
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules