OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Profesiografický výzkum učitele primárního vzdělávání
Citace
Seberová, A. Profesiografický výzkum učitele primárního vzdělávání.
In:
Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace.
Brno: Tribun EU, 2011. Tribun EU, 2011. s. 1-12. ISBN 978-80-263-0064-9.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
400
Strana od:
1
Strana do:
12
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-263-0064-9
Kód ISSN:
Název sborníku:
Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Tribun EU
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace
Místo konání konference:
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
job analysis; professiogram; professional activities; teacher profession; professiograph; critical incident; job satisfaction
Popis v původním jazyce:
Obsah příspěvku je zaměřen na teoretické přístupy v pojetích a modelech analýzy profesí (job analysis) ve vztahu k aspektům a komponentám profese. Se zaměřením na učitelskou profesi budou představeny metodologické přístupy k tvorbě profesiogramu a možnosti analýzy dat z profesiografického výzkumu učitele primárního vzdělávání.
Popis v anglickém jazyce:
Study is focused on teoretical analysis of conceptions, approaches and models of job analysis with relations to various aspects and components of profession. With the view to teacher profession will be introduced a metodological strategies of professiograph creation and possibbilities of analysis of professiograph dates.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A12014IL
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules