OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra výtvarné výchovy (45030)
Název:
OBECNÉ A SPECIÁLNÍ PROBLÉMY V PSYCHODIDAKTICKÝCH KOMPETENCÍCH UČITELŮ UMĚLECKÝCH OBORŮ V ZÁKLADNÍM, STŘEDOŠKOLSKÉM A ZÁKLADNÍM UMĚLECKÉM VZDĚLÁVÁNÍ
Citace
Sztablová, D. OBECNÉ A SPECIÁLNÍ PROBLÉMY V PSYCHODIDAKTICKÝCH KOMPETENCÍCH UČITELŮ UMĚLECKÝCH OBORŮ V ZÁKLADNÍM, STŘEDOŠKOLSKÉM A ZÁKLADNÍM UMĚLECKÉM VZDĚLÁVÁNÍ.
In:
KULTÚRA - UMENIE - VZDELÁVANIE.
Bánska Bystrica: BANSKÁ BYSTRICA: UNIVERZITA MATEJA BELA, PEDAGOGICKÁ FAKULTA, 2009. BANSKÁ BYSTRICA: UNIVERZITA MATEJA BELA, PEDAGOGICKÁ FAKULTA, 2009. s. 170-182. ISBN 978-80-8083-755-6.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
12
Strana od:
170
Strana do:
182
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-8083-755-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
KULTÚRA - UMENIE - VZDELÁVANIE
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
BANSKÁ BYSTRICA: UNIVERZITA MATEJA BELA, PEDAGOGICKÁ FAKULTA
Místo vydání:
Bánska Bystrica
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
KULTÚRA - UMENIE - VZDELÁVANIE
Místo konání konference:
BANSKÁ Bystrica
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
professional pedagogical preparation aimed at artistic education particularly in teachers? colleges
Popis v původním jazyce:
Rozvoj profesních kompetencí učitelů představuje v posledních devatenácti až dvaceti letech jeden z centrálních problémů transformace proměn českého i slovenského školství. Obecné charakteristiky předpokládaných učitelských způsobilostí publikované v české i slovenské odborné literatuře a interpretace učitelských oborových kompetencí v reálných podmínkách vysokoškolského vzdělávání k sobě teprve hledají cestu. V rozhodování o tom, co a kdo má mít, zejména na pedagogických fakultách, více institucionálního prostoru v péči o profesionalitu učitelů - jednoznačně vyústilo v neprospěch oborové učitelské přípravy zaměřené na umělecké vzdělávání. Jeho kulturní hodnoty teoreticky proklamované mnohými aktuálními školsko-politickými dokumenty nejsou v současné době v reálných podmínkách univerzit vzdělávajících učitele na potřebné úrovni sdíleny, promýšleny, zabezpečovány a zkoumány.
Popis v anglickém jazyce:
Development of teacher?s professional competences has represented one of central problems of transformation regarding changes in the Czech and Slovak school system in the last nineteen or twenty years. General characteristics of assumed pedagogical qualifications having been published both in Czech and Slovak special literature and interpretation of teacher?s occupational competences in real conditions related to university education system are groping their way to each other. Regarding the decision-making in what and who is to have more institutional area in relation to care for
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules