OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název
*
:
Zeměpis a průřezová témata
Citace :
Houdková, Z. Zeměpis a průřezová témata.
In:
Geografie pro život ve 21. století.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2010. Ostravská univerzita, 2010. s. 385-388. ISBN 978-80-7368-903-2.
Podnázev :
Rok
*
:
2010
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
4
Strana od
*
:
385
Strana do
*
:
388
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
978-80-7368-903-2
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Geografie pro život ve 21. století
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
Ostravská univerzita
Místo vydání
*
:
Ostrava
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Geografie pro život ve 21. století
Místo konání konference
*
:
Ostrava
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
Geography, Man and nature, School education programme, Educational reform
Popis v původním jazyce
*
:
Ve školním r. 2007/2008 začala reforma vzdělávacího systému pro základní školy, která přiměla školy vytvořit mezopředmětové vzdělávání. Kurikulární program je rozdělen do 9 vzdělávacích oblastí. Zeměpis je vložen do oblastí Člověk a příroda spolu s fyzikou, chemií a biologií. Avšak zeměpis jako komplexní věda se socioekonomickým sektorem přesahuje také do oblasti Člověk a společnost. to umožňuje vytvořit celou škálu možností vytvoření vzdělávacích programů, které jsou v příspěvku uvedeny na bázi praxe v Plzeňském kraji.
Popis v anglickém jazyce
*
:
In the school year 2007/2008 an educational reform of the school system for primary education has started. This reform allows schools to take a cross-sectional approach to education. The curricular content of the school education programme of primary education is divided into 9 educational areas. Geography was placed in an educational area Man and nature, along with Physics, Chemistry and Biology. However, Geography is a complex scientific discipline and has both scientific and socioscientific characteristic and therefore it has a direct link to an educational area Man and society and an indirect link to other educational areas. Geography creates an opportunity to integrate the contents of some of the subjects, and offers a space for realization of teaching the thematic areas of cross-sectional topics.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/10:A12014C4
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules