OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Model of eLearning Project Evaluation
Citace
Kapounová, J., Šarmanová, J. a Dvořáčková, M. Model of eLearning Project Evaluation.
In:
10th European Conference on e-Learning.
Brighton, UK: Brighton Busines School, 2011. Brighton Busines School, 2011. s. 37-44. ISBN 978-1-908272-23-2.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
37
Strana do:
44
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-1-908272-23-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
10th European Conference on e-Learning
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Brighton Busines School
Místo vydání:
Brighton, UK
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
ECEL 2011
Místo konání konference:
Brighton
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
evaluation of eLearning, eLearning project, project life cycle, eLearning project phases, project evaluation
Popis v původním jazyce:
The paper deals with the model of eLearning evaluation process, specifically with a proposal of methods and means for eLearning project evaluation. There are many approaches to eLearning projects evaluation. Let us consider eLearning as an educational project. An educational project, just like other projects, is comprised of design phases, proceeding one after another and interrelating. An eLearning project passes through several phases of its development: from planning through the development of study supports and the pilot stage, to usage of project results in instruction, namely in distance learning. eLearning project can be evaluated during each of its phase and as a whole project as well. It means for each phase of the project we have to collect reliable information to determine criteria of the phase quality. After evaluation of the phase we define feedback as a response to the results of performed analysis.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A12013X0
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules