OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Přírodovědecká fakulta (31000)
Název
*
:
Conditions of Learning Individualization in Technology Supported Environments
Citace :
Mechlová, E. Conditions of Learning Individualization in Technology Supported Environments.
In:
Conditions of Learning Individualization in Technology Supported Environments.
Ostrava: University of Ostrava, 2011. University of Ostrava, 2011. s. 173-182. ISBN 978-80-7368-979-7.
Podnázev :
Rok
*
:
2011
Obor
*
:
Informatika
Počet stran
*
:
449
Strana od
*
:
173
Strana do
*
:
182
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
978-80-7368-979-7
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Conditions of Learning Individualization in Technology Supported Environments
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
University of Ostrava
Místo vydání
*
:
Ostrava
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Information and Communication Technology in Education
Místo konání konference
*
:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celosvětová akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
learning, multiple intelligences, PCK, research, TPCK, ICTE
Popis v původním jazyce
*
:
Paper deals with individualization learning of pupil in technology supported environment. The learning key competence of pupil is in the Framework Educational Programs for different types of schools in the Czech Republic. But results of pupil?s learning are lower and lower in the PISA testing. Information and communication technology can improve learning process of pupil on the base of Technical Pedagogical Content Knowledge. The subject matter has to be given to pupil by appropriate ways that respect individuality of pupil and many the other things. The first step is testing of pupil on his/her type of multiple intelligences and learning programme constructed on the base of prevailing type of intelligence afterwards. Research was carried out on testing pupils from 13 to 19 years from the point of multiple intelligence type.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/11:A12013VY
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules