OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Hledání závislostí v měření přidané hodnoty vzdělání metodou Relativního přírůstku znalostí
Citace
Malčík, M. a Malach, J. Hledání závislostí v měření přidané hodnoty vzdělání metodou Relativního přírůstku znalostí.
In:
Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania.
s. 122-130. ISBN 978-80-8082-509-6.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
180
Strana od:
122
Strana do:
130
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-8082-509-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Neuveden
Místo vydání:
Trnava
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania
Místo konání konference:
Trnava, Slovensko
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
added value in education, quality in education, relative gain of knowledge
Popis v původním jazyce:
Modely přidané hodnoty ve vzdělávání vyjadřují příspěvek školy k pokroku žáka vůči předem určeným školním vzdělávacím cílům mezi jednotlivými vzdělávacími etapami. Tento parametr modely v různé míře vymezují vůči jiným vlivům či faktorům, které rovněž přispívají k učení a rozvoji žáků. Managementy škol v rámci procesů řízení kvality získávají relativně objektivní údaje o pokroku v učení konkrétních žáků, přidané hodnotě vzdělávání jednotlivých učitelů i celé školy. Získaná data z měření přidané hodnoty na úrovni školních předmětů a škol v po sobě opakovaných měřeních však vykazují jisté odlišnosti, které vyžadují hlubší analýzu. V článku jsou stanoveny ukazatele spolehlivosti parametru přidané hodnoty v časových řadách.
Popis v anglickém jazyce:
Value-added models in education express school contribution to the progress of a pupil in relation to predetermined educational goals between individual educational phases. This parameter belonging to the field of educational results is influenced to a certain extent by different factors that add to the education and development of pupils. Within the developing processes of quality management, school managements gain relatively objective data about the learning progress of particular pupils, the added value of education of individual teachers and the whole school. The data gained from several successive value-added measurements at the level of particular school subjects and schools vary to a certain extent that requires a deeper analysis. It the paper indicators of the reliability of the value-added parameter in time is determined.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A120130T
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules