OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Design of Rules for Individual Selection of Teaching Style
Citace
Šarmanová, J., Takács, O. a Kostolányová, K. Design of Rules for Individual Selection of Teaching Style.
In:
ICTE 2011.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2011. Ostravská univerzita v Ostravě, 2011. s. 375-383. ISBN 978-80-7368-979-7.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
9
Strana od:
375
Strana do:
383
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-979-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
ICTE 2011
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ICTE 2011
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
e-learning, learning styles, teaching styles, study materials, LMS
Popis v původním jazyce:
This paper describes relationship between learning and teaching style in electronic teaching. This relationship is formalized using rules. Conditions of these rules consist of learning styles and conclusions are teaching styles. Learning styles are described using sensual type, level of motivation and different learning tactics. We formalize teaching styles using change of order, sensual type and clearness or detail of lecture part. We also designed rule priority to handle potential conflicts in rules.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A12012GS
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules