OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Design of study materials structure for adaptive instruction
Citace
Kostolányová, K. Design of study materials structure for adaptive instruction.
In:
ICTE 2011.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2011. Ostravská univerzita v Ostravě, 2011. s. 193-201. ISBN 978-80-7368-979-7.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
9
Strana od:
193
Strana do:
201
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-979-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
ICTE 2011
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ICTE 2011
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Learning Management System (LMS), intelligent teaching, student?s learning style.
Popis v původním jazyce:
There have been many deliberations written and a lot of research carried out about the fact, that it is beneficial to adapt the learning process to students of different learning styles. The issue of creating adaptable study materials falls under the field of pedagogy, didactics, and no less, when e-learning, under the field of information technologies. Our paper describes pedagogical and didactic conclusions for designing an optimal structure of an adaptive learning material. Created according to such a structure the study material can be variously used for compiling an individual instructional style for every student in compliance with his learning characteristics.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A12012G7
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules