OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Seeking Relations in Value-Added Assessment Using the Method of Relative Gain of Knowledge
Citace
Malčík, M., Malach, J. a Krpec, R. Seeking Relations in Value-Added Assessment Using the Method of Relative Gain of Knowledge.
In:
Information and Communication Technology in Education.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2011. Ostravská univerzita, 2011. s. 435-444. ISBN 978-80-7368-979-7.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
458
Strana od:
435
Strana do:
444
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-979-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Information and Communication Technology in Education
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
relative gain of knowledge; value-added; school quality management
Popis v původním jazyce:
This contribution analyses the value-added the relative gain of knowledge assessment results from secondary schools of the Moravian-Silesian region between 2007-2010 and 2008-2011. The relative gain measured in these years is compared in terms of individual schools and subjects. Two coefficients are determined for this purpose - absolute change coefficient and overall change coefficient - which allow us to judge how significant the change in individual subjects? and schools? value-added is.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A12012DK
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules